سلامی بسیار گرم و صمیمی خدمت دوستا و هم گروهیهای بسیار خونسرد و ریلکس عزیزم!

که تحت هیچ شرایطی خم به ابرو نمیارن!(البته لبخندی ام ندیدم!!)  همیشه آروم و سایلنت!

بی اعتراض ! حتی نسبت به گرمی و سردی اوضاع!( ببخشید آب و هوا!!)

با این همه میخوام به اطلاعتون برسونم:

توجه                                                                                                  توجه

این وبلاگ به دلایلی! تا نیمه های شهریور ماه هیچگونه فعالیتی نخواهد داشت.

خدمت همه ی دوستای عزیزم باید عرض کنم وبلاگ حذف نمیشه و میتونن تا تا شروع به کار بعدی از آرشیو مطالب گذشته استفاده کنن.باآرزوی پیروزی و سربلندیتون.

منتظر ما باشید...